مدیرکل راهداری و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

 مدیریت سبز راهبردی مناسب برای ارتقاء بهره وری است

مدیرکل راهداری و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: مدیریت سبز راهبردی بهینه برای ارتقا بهره وری، بهینه سازی و صرفه جویی در ادارات است.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ارسلان شکری امروز در نخستین جلسه کارگروه مدیریت سبز این اداره کل، مدیریت سبز را راهبردی در جهت ارتقا بهره وری، بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در ادارات عنوان کرد.

وی بر لزوم توجه به مقوله مدیریت سبز به عنوان شاخص مهم و تاثیرگذار در به کارگیری موثر و کارآمد تمامی منابع مادی و انسانی تاکید کرد و گفت: هدایت و کنترل سازمان برای نیل به اهداف زیست محیطی، صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای و اعمال سیاست های مصرف بهینه منابع با سازماندهی و برنامه ریزی در قالب این‌نوع مدیریت قابل انجام است.

وی ارتقا بهره‌وری دستگاههای دولتی، استفاده بهتر از امکانات موجود، رعایت الگوی مصرف، بهینه‌سازی مصرف سوخت، آب، برق، کاغذ، مواد اولیه، اقلام و تجهیزات را از دیگر اهداف مدیریت سبز دانست و بر رعایت کامل آن توسط پرسنل تاکید کرد.

در ادامه جلسه حاضرین در مورد راهکارها و مشکلات مصرف بهینه انرژی و امکانات موجود در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و لزوم صرفه جویی و بهره برداری اصولی از امکانات دولتی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات